پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 27 تیر 1402

بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل دیگر زایران ایرانی در مکه/بوی ماه محرم در میان زایران ایرانی در آخرین روزهای موسم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج و زیارت با حضور سرزده در هتل ارائک الیاسمین از روند خدمت رسانی به زایران حاضر در این هتل بازدید کردند.
در این هتل که 6 کاروان استانهای خوزستان، کرمان و گرگان با جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر در آن اسکان داشته اند ، خدمات شایسته ای به زایران صورت گرفته است و به اذعان اکثریت حجاج برخورد مناسب مدیر مجموعه و عوامل منحصر به فرد بوده است.
در این دیدار صمیمانه و چهره به چهره تعدادی از زایران برخی دغدغه های مربوط به اسکان را مطرح کردند که مسئولان حج و زیارت به تبیین شرایط پرداخته و تاکید کردند: ظرفیت اسکان در حج تمتع از سوی ستاد اسکان کشور میزبان صورت می گیرد و آنها تعداد تخت و متراژ مدنظر را تعیین می کنند.
بنابراین گزارش ظرفیت اسکان از سوی ستاد اسکان کشور میزبان برای این هتل یک هزار و 124 نفر بوده که دست اندرکاران حج و زیارت یک هزار نفر را در آن اسکان داده اند تا زایران در آسایش بیشتری باشند.
مسئولان حج و زیارت در این بازدید از روند خدمات درمانی در این هتل نیز بازدید کرده و در جریان روند امور قرار گرفتند؛ زایران نیز از خدمات درمانی صورت گرفته ابراز رضایت کردند.
دست اندرکاران حج و زیارت در زمان حضور در این هتل ساعتی را به پاسخگویی و تبیین شرایط پرداختند.
همچنین در این دیدار که در روزهای پایانی موسم حج تمتع و در آستانه ماه محرم همراه بود ، یکی از زایران و یکی از خدمه مجموعه به شعر خوانی در رثای سید و سالار شهیدان و برادر باوفایش حضرت عباس (س) پرداختند و فضای هتل را با بوی شهدای کربلا عطرآگین کردند.
زایران خوزستانی حاضر در این هتل از افرادی بودند که در طول ایام اربعین با راه اندازی موکب در مسیر زایران ، به خدمت رسانی از زوار اباعبدالله می پردازند و آن را افتخار عنوان می کنند.
آنها حضور در این سفر را لطف خداوند و حضرت امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت می دانند و شکرگزار این سفر و قدردان خدمت رسانی دست اندرکاران حج و زیارت هستند.

روتیتر: با راهیان حج ۱۴۰۲/